Shoplog #4: Zaandam & Amsterdam

Een aantal dagen terug was ik met mijn vriend naar de stad, om nog de laatste dingen te halen voor we op vakantie gaan. Mijn korte broeken pasten namelijk niet meer zo goed en ik was nog op zoek naar een nieuwe bikini. Helaas hebben we geen leuke bikini kunnen vinden, maar verder ben ik wel erg goed geslaagd!

20160707_171856

Drie korte broeken van de Sting, alle drie afgeprijsd naar 15 euro. De meest rechtse lijkt op een broekje dat ik liet zien in mijn bericht over shorts ( Cool shorts). De stof hiervan is erg dun, dus voor een echt warm land is dit broekje ideaal.
De linker is een standaard spijkbroekje, maar zit erg lekker. De bovenste is van joggingstof gemaakt en licht blauw. De kleur is een stuk feller dan je op deze foto kunt zien.

20160707_172128.jpg

De blouse komt van de Primark en kostte 8 euro. Ik  was al lang op zoek naar een blouse met ruitjes en deze is lekker betaalbaar. De broekjes komen ook allemaal van de Primark. De twee grijze zijn sportbroeken en kosten 5 euro. De zwarte broek is voor onder een jurk en kost 2,50.

20160707_172408

Bij de Etos heb ik shampoo en deodorant gekocht (1+1 gratis). De elastiekjes komen van Primark voor 1,5o en de sokken zijn ook van Primark 7 paar voor 3 euro. De handdoeken en washandjes komen van Hema (3+1 gratis). De washanden zijn 1 euro per stuk en de handdoeken 3,50. Deze zijn alvast voor mijn nieuwe huis.

Plaats een reactie