Cool shorts

Voor de zomer wil je natuurlijk wat shorts hebben. Ik heb een aantal leuke modellen gevonden die ik met jullie wil delen. Helaas weet ik niet precies van welke winkels deze shorts komen, maar het geeft in ieder geval wel een beetje inspiratie.

eb8c969b3273fd68e44384b01e21c696.jpg

Deze kleuren zijn zo geweldig, de hoofdkleur is wit wat het iets neutraler maakt. Door de patronen en kleuren is het een super vrolijke short. En die ketting in combinatie ermee is helemaal geweldig!

4021fc0b7987aada69d7baacde17eb00

Streepjes zijn altijd goed! Lekker vrolijk en net iets anders dan een broekje van een kleur. Ook de knoopjes vind ik wel cute staan.

2dc88701c6afaf1f2d03d7270bc7cdcd.jpg

Dit zwarte broekje met onderaan kant  is super leuk! Het matchende topje  staat er ook erg goed bij. Een lekker zittende, mooie vakantie outfit naar mijn mening.

Een gedachte over “Cool shorts

Plaats een reactie