Geld verdienen met lopen

Het klinkt te mooi om waar te zijn, geld krijgen voor het zetten van stappen. Met de app Sweatcoin is het mogelijk. Inmiddels heb ik de app op mijn telefoon staan en een paar weken in gebruik. Ik zal met jullie delen hoe de app werkt en wat je kunt verwachten van het spaarsysteem.

De app houdt bij hoeveel stappen je per dag zet en per 1500 stappen krijg je 1 sweatcoin. Het verschilt per abonnement hoeveel sweatcoins je per dag kunt verdienen. Het eerste abonnement is gratis, maar dan ben je ook heel beperkt in hoeveel je per dag kunt verdienen. Ik heb voor het eerste abonnement gekozen, dit kost 5 sweatcoins per maand. Hiermee kun je 10 sweatcoins per dag verdienen (de bonussen worden hier niet bij gerekent). Je kunt met de sweatcoins bepaalde producten kopen of goede doelen steunen en het is ook mogelijk om het om te zetten in dollars/euro’s. Je moet wel minimaal 20.000 sweatcoins hebben om het in geld om te laten zetten. Om je een idee te geven hoe lang je hierover duurt: ik heb in een maand ongeveer 400 sweatcoins verdient. Dan duurt het 50 maanden om 20.000 bij elkaar te sparen. Hier moet ik wel bij vermelden dat ik de meeste dagen tussen de 5000 en 10.000 stappen zet, mocht je elke dag 15.000 stappen zetten dan spaar je natuurlijk sneller. Je kunt op de app bonussen sparen, je krijgt 3 bonussen per dag als je minstens 1000 stappen zet. Daarnaast kan je een 2x bonus aanzetten, dan worden het aantal sweatcoins dat je verdient verdubbelt voor 20 minuten. Dit kan je 1 keer per dag gebruiken.

Verwacht dus niet te veel van het bedrag wat je spaart met stappen zetten, maar je verdient wel geld hiermee. Je moet alleen wel wat geduld hebben. In mijn opinie is het beter dan niets, dus ik ben hiermee gestart. Het motiveert je om fitter te worden door je daarvoor te belonen.

Plaats een reactie