Mascha planner

Een tijdje terug begon ik met mijn planningen maken in de Mascha planner. Dit is een handige planner die je volledig zelf kunt invullen. Het helpt me om geen afspraken en verjaardagen te vergeten en om mijn to do lijstjes af te werken. Ook heb ik hierdoor standaard een notitieboekje bij me.

Je hoeft niet perse elke week in te vullen, aangezien je zelf de maand stickers en data in kunt vullen is het gemakkelijk om een week over te slaan. Dit vind ik erg fijn, aangezien ik bijvoorbeeld niet plan wanneer ik op vakantie ben en op deze manier hoef ik geen (bijna) lege pagina’s te gebruiken. Ook zitten er veel stickers bij die je kunt gebruiken om de planner op te leuken.

Het enige nadeel van de Mascha planner is dat het een vrij groot, redelijk zware planner is. Als je een kleine tas bij je hebt is dit een flinke opvulling in je tas. Ik had zelf liever een iets kleinere versie gehad.

De Mascha planner is te koop bij o.a. Bol.com voor 24,99 https://www.bol.com/nl/p/mascha-planner/9200000115140294/?bltgh=qLc9RkktFWITAAfyQHJM7w.1_4.5.ProductPageUrl

Plaats een reactie