Review: Guhl shampoo fris en luchtig

20160520_084409

De verpakking ziet er redelijk standaard uit, wat we van Guhl gewend zijn.De dop sluit en opent makkelijk, maar gaat niet open in een tas. Het is een functionele verpakking. De shampoo is voornamelijk geschikt voor vet haar, maar kan ook op normaal haar gebruikt worden. Ik heb vaak na een aantal dagen alweer vet haar en wilde graag deze shampoo proberen.

Dit is een geweldige shampoo voor mijn haar. Mijn haar word er goed door ontvet en ziet er super gezond uit. Ik hoef het ook niet meer na twee dagen te wassen, maar kan makkelijk een dag of 4. Het scheelt tijd en minder wassen is veel beter voor je haar.
Zeer tevreden ben ik over het resultaat!

6, 99 voor 250 ml (prijs bij AH), te koop bij supermarkten en drogisterijen.

Plaats een reactie