Laatst gekeken series

2zqxz6x.jpg
Gossip Girl

Gossip Girl vind ik eigenlijk een hele leuke serie, ik weet dat het al jaren oud is. Maar ik had het eigenlijk nooit eerder gekeken. Inmiddels kijk ik het terug op Netflix en heb al bijna 2 seizoenen gekeken. Soms denk ik bij gebeurtenissen dat het niet heel realistisch is, maar toch ga je erin op. De serie heeft 6 seizoenen gemaakt tussen 2007 en 2012.

upload_flikkenrotterdam_1443444966.jpg

Flikken Rotterdam
Eerst keek ik altijd Flikken Maastricht, maar nu is er een nieuwe versie op gemaakt. Waar ik in het begin even aan moest wennen, inmiddels vind ik het een leuke serie met een spannend verhaal. Zend nu het eerste seizoen uit op net 1/npo.

download

Moordvrouw
Dit volg ik elke zondag, ik hou gewoon van politie series denk ik. Meestal heel spannend en het is leuk om de dader te vinden voordat ze het in de aflevering vertellen. Het zesde seizoen is net op RTL uitgezonden.

Plaats een reactie