Bh trends

Ik zie steeds meer aparte bh’s langs komen in winkels en op webshops. Maar ik vind dat super leuk, je hoeft niet meer het standaard bh ontwerp te dragen. Nee de bh’s krijgen steeds vaker kant en andere vormen. Vooral die zwarte van de H&M waar ik onderaan dit bericht een foto van heb geplaatst vind ik echt heel mooi.

Soms zitten bh’s met beugels niet zo lekker en staan ze net niet mooi onder je kleding. Ik denk dat dit dan een oplossing is, deze bh’s zien er heel comfortabel uit. En ik vind ze er ook zeker sexy uitzien. Het enige waar ik aan twijfel is of je met een grotere cupmaat wel genoeg steun hebt aan deze bh’s. Als je dit wilt weten kun je het beste even naar een lingeriezaak gaan en hun advies vragen.

108543_1.jpg
Dit is een bh van de Hunkmoller.
Deze bh is vooral voor kleine cupmaten, aangezien het voor mensen met een grotere cupmaat niet genoeg steun geeft.

hmprod

Dit is een bh van de H&M (super mooi!)

Wat vinden jullie van deze trends op lingerie gebied?

Een gedachte over “Bh trends

Plaats een reactie