Review: Rituals Magic Touch Cherry Blossom & Rice Milk body cream

IMG_20150617_171833

Iedereen kent ze wel, de Rituals producten!
Ik ben gek op de producten van Rituals, ze ruiken heerlijk en het is een traktatie om ze te gebruiken. Toch heb ik niet veel producten van Rituals, ik vond ze altijd een beetje prijzig, maar bewonderde de producten wel veel. Ik vind de meeste producten er erg stijlvol uitzien, het lijkt al alsof het goede producten zijn, dus ik kan niet wachten tot ik ze ook echt kan proberen..
Vandaag heb ik voor jullie een review van de body cream van Rituals.

0720-008720 Magic Touch

De bodycream ziet er, zoals we van Rituals gewend zijn, mooi uit. Niet heel opvallend maar het geeft wel een luxe uitstraling.
De crème is wit en redelijk vloeibaar, het smeert gemakkelijk uit. De crème is luchtig, zoals de verpakking al zegt. Het is geen dik smeersel, maar trek lekker snel in de huid. De geur vind ik erg lekker, een licht zoete geur. Het voelt alsof de crème mijn huid goed voed en vochtig maakt. Vooral bij een droge huid dus echt een aanrader!
Ik gebruik de crème na het douchen om mijn huid te verzorgen. Wat ik jammer vind is dat het een best kleine verpakking is, waardoor het best snel opraakt, maar als je de grotere verpakking koopt van 200 ml heb je dit probleem niet zo snel.

De verpakking van 70 ml kost €5,50 ( de grotere verpakking van 200 ml kost €15,00)

Plaats een reactie